Whatsapp Telefon Numaraları Bayan

1
71
Bayan cep telefon numaraları, evlenmek isteyen kadınların ücretsiz numaraları, dininika isteyen türbanlı kadınların WhatsApp numaraları
Bayan cep telefon numaraları, evlenmek isteyen kadınların ücretsiz numaraları, dininika isteyen türbanlı kadınların WhatsApp numaraları

Dul Bayanım Erkek Arıyorum

Merhaba. İsmim Tuğçe. Marmara ereğlisinde yaşıyorum. İstanbul’da sürekli olarak gidip geliyorum. Burada çalışıyorum. İstanbul hayatı beni çok yordu için burada kendime iş buldum. Hem İstanbul’dan uzak kalmadım hem de İstanbul’dan farklı bir yerde yaşıyorum. Ben daha önce başından bir kere evlilik geçmiş bir kadınım. Çok erken yaşta evlilik kararı verdim. Evlilik benim için ciddi bir olay değildi. Sadece sevdiğim, aşık olduğumu düşündüğüm insan ile aynı evde yaşamak için evlenmiştim. Tabii ki de bu bir hataydı. Birincisi erken yaşta evlilik gerçekten tam bir hüsran oluyor. İkincisine gelecek olursak’ta günümüzde biriyle beraber yaşamak için kesinlikle evliliğe gerek yok.

O ben karşındaki insanı tam olarak tanımadan, tamamen bodoslama bir karar ile evlendim. Zaten hata olmasının sebebi de bu. Eski eşim kesinlikle kötü bir insan değildi. Sadece biz birbirimize uyumlu değildik. Sonuçta herkesin anlaşabileceğimi farklı insanlar var. Ben bu konuda hata yaptım. Tekrardan aynı hatayı yapmayı kesinlikle düşünmüyorum. Tekrar evlilik gibi bir düşüncem kesinlikle yok. Evlilikten inanılmaz derecede sogudum diyebilirim. Ben sadece güzel zaman geçirebileceğim, beni anlayacak karşılıklı güzel bir aşk yaşayabileceğimiz bir ilişki istiyorum.

Benim için en önemli şey güzel zaman geçirmek, iyi anlaşmak. Çünkü gerçekten hayat çok kısa. Bundan bir ay önce yaşıtım olan bir arkadaşımı kaybettim. Bu da benim gerçekten büyük bir aydınlanma yaşamama sebep oldu. Ben hep bir sonraki günü düşünen, sürekli olarak plan proje içerisinde olan bir insanım. Ancak yarın hayatta olacağımızın bir garantisi yok. Ben de gerçekten zaman kaybettiğimi düşündüm. Bu nedenle artık tamamen mutlu olmak için, güzel zaman geçirmek için, heyecanlı ve atraksyonlu şeyler yaşamak için yaşıyorum.

Tek derdim bu dünyadaki zamanımı daha iyi bir şekilde değerlendirmek, daha mutlu bir şekilde geçirmek. Yani benimle aynı kafada olan kişilerle uyum sağlayabilirim. Sonuçta herkesin birbirinden farklı kafa yapısı vardır. Bazı insanlara bu yaşam tarzım çok saçma ya da çok mantıksız gelebilir. Ancak ben öyle olduğunu düşünmüyorum ve kendime uygun bir sevgili arıyorum. Ben 29 yaşındayım. Benim herhangi bir yaş aralığım ya da yaş kriterim bulunmuyor. Ben sadece karşımdaki insanın iyi olup olmadığına bakarım. Bunun haricinde hiçbir şey benim için problem ya da sorun teşkil etmiyor. Dış görünüşe kesinlikle önem vermiyorum.

Çünkü dışı güzel olup karakteri çok kötü olan insanlar da gördüm ortalama bir yakışıklıa sahip olup mükemmel ötesi karaktere sahip olan insanlar da gördüm işte bu yüzden ben de yalnızca karakteri düzgün olan bir insan bulmak istiyorum. Karakter benim için her şey demek. Maddi durumum gayet iyi. Ailemin de maddi durumu iyi. Dolayısıyla benim de iyi. Aynı zamanda da çalışıyorum. Kendime ait bir aracım var. Kendi çapında çalışan, işine gücüne giden, gelen bir kadınım. Kendimle alakalı başka ne anlatmam gerektiğini bilmiyorum. Kısacası böyle bir insanım. Eğer kafasında soru işareti Olan ya da sormak istediği bir şeyler olan birileri varsa hiç çekinmeden istediklerini sorabilirler. Zevkle cevaplarım. Benim için önemli olan tek şey aklı başında, kendini bilen bir erkek arkadaş bulmak. Geri kalan her şey çözülür.

Olgun Dul Whatsapp Numaraları

Bayanların Ücretsiz cep telefon ve WhatsApp numaraları, internete cep telefon numarası bırakan bayanlarla sohbet, bayanlarla ücretsiz sohbet siteleri, bedava arkadaşlık sitesi başta olmak üzere birbirinden farklı, bir çok kategori içerisinde emin olun ki sizlerde aradığınız, hayal ettiğiniz bayan arkadaşlarımızı bulabilirsiniz. Biliyorum ki hepiniz yalnızlıktan oldukça fazla şekilde sıkıldınız ve bir an önce kendinize uygun bir sevgili bulmak istiyorsunuz arkadaşlar. Sevgili bulmak günümüzde bu teknoloji sayesinde gerçekten çok kolay. Burada önemli olan tek şey ilişkileri yürütebilmek arkadaşlar.

Eskiden insanlar kendilerine uygun sevgili bulma konusunda gerçekten çok büyük zorluklar yaşıyorlarmış. Çünkü insanların teknoloji gibi, sosyal medya gibi ya da arkadaşlık ve evlilik siteleri gibi imkanları bulunmuyordu. Ancak sizler gerçekten çok şanslı bir zamana denk geldiniz. Görmüş olduğunuz gibi sitemiz içerisinde her şehirden kendinize uygun sevgili bulabiliyorsunuz. Sitemize giriş yapan ve kendine uygun bir kız arkadaş, sevgili bulmak isteyen bütün insanlarla tanışabilir, arkadaş olabilirsiniz. Eminim ki sizlerde kısa zaman içerisinde buradan mutlu bir şekilde ayrılacaksınız.

Zengin ve Yaşlı Kadın Whatsapp ve Cep Tel Numaları

Herkese uygun sevgili var arkadaşlar bu siteden. Çünkü sitemiz oldukça kalabalık. Bu da herkese inanılmaz derecede büyük bir avantaj sağlıyor. Görüyorsunuz ki bu site hem arkadaşlık hem de evlilik sitesi olarak hizmet veriyor arkadaşlar. Çünkü bazı insanlar kendini evliliğe hazır hissederken, bazı insanlar kendilerini evlilik insan olarak görürlerken bazıları ise evlilikten inanılmaz derecede korkuyorlar. Sonuçta biz insanlar yalnız yaşayamayız. Bu nedenle de evlenmek istemesek bile, evlilikten korksak bile her zaman bizi tamamlayacak, bize değer verecek ve duygusal olarak birbirimizi tamamlayacağımız bir ilişki arayış içerisinde oluyoruz.

Bizler bu siteyi açarken herkesin rahatlıkla kendine uygun, aradığı şehirden, istediği il ve ilçeden sevgili bulmasını hedef haline getirdik. Çünkü bazı insanların maalesef ki farklı sebeplerden dolayı, farklı şehirlere seyahat etme özgürlüğü bulunmuyor. Bazı kişilerin iş hayatından bazı kişilerin farklı özel sebeplerinden dolayı bu imkanları yoktur. İşte bizler de bu insanlarda kendilerine hızlı bir şekilde sevgili bulabilirsinler diye sitemizde her şehirden ilan sayfası oluşturduk. Böylelikle sitemizin anasayfasına giderek, hangi şehirde yaşıyorsanız, hangi illerden kendinize uygun sevgili, kız arkadaş, eş arıyorsanız o kategoriye girebilirsiniz.

Türbanlı, Tesettürlü, Şişman Kız Whatsapp Tel No

Herkesin birbirinden farklı fiziksel özellikleri, birbirinden farklı geçmişi, birbirinden farklı kafa yapısı var arkadaşlar. Bunun yanı sıra herkesin de birbirinden farklı kriterleri bulunuyor. Örneğin bazı erkekler özellikle balık etli, kilolu bayanlardan hoşlanırken bazıları ise zayıf, 34 beden kadınlardan hoşlanıyorlar. Sonuçta zevkler ve renkler tartışılmaz arkadaşlar. Bundan dolayı da sitemizin içerisinde farklı kategoriler bulunuyor. Yukarıda bahsetmiş olduğum gibi sizlerde istediğiniz kategoriye girebilir, gerçekten kendinize uygun gördüğünüz, uygun olduğunu düşündüğünüz bayan arkadaşlarımıza dilediğiniz gibi mesaj gönderebilirsiniz arkadaşlar. Bu konuda herhangi bir sınır ya da kısıtlama bulunmuyor.

Bu site içerisinde istediğiniz kadar kadın ile tanışabilir, istediğiniz kadar bayan arkadaşımızdan cep telefon ya da WhatsApp numarasını alabilirsiniz. Önemli olan tek şey gerçekten sizi sevecek, sizi tamamlayacak bir hayat arkadaşı bulmanız arkadaşlar. Geri kalan hiçbir şeyin önemi gerçekten yok. Çünkü doğru insanı bulmak bu devirde inanılmaz derecede zor bir hale geldi. Özellikle insanları tanımak, insanlar hakkında fikir sahibi olmak çok zorlaştı.

1 YORUM

  1. selam ben Degirmen köydenim 1.82 boyunda 80 kiloda 42 yasında evli bekar bir beyim fabrika işcisiyim mutsuz bir evliliğim var buyüzden pazar günleri mutlu huzurlu geçirebilecegim bayan arkadaş aramaktayım ilgilenirseniz arayın veya vassaptan ulaşın 0535*

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here